Publicitatea Nativă, integrată în conținutul editorial, este una dintre cele mai non-intruzive forme de publicitate, adoptată de peste 3 ani în fluxurile de știri de companii precum Facebook, Linkedin, Yahoo sau Forbes.
Prin integrarea vizuală adaptată fiecarui suport de conținut și pe orice tip de dispozitiv, formatele native ating o performanță de până la 10 ori mai bună decât a bannerelor tradiționale, considerate frecvent inadecvate de către cititori. Noile formate încurajează totodată clienții de publicitate să creeze conținut relevant pentru utilizatori, ca extensie a campaniilor unidirecționale desfășurate pe mediile tradiționale.
„Tratate în mod obișnuit ca proiecte speciale și fără un suport real de raportare sau segmentare a audienței, proiectele editoriale nu s-au putut impune ca soluții scalabile pentru clienții de publicitate. Song introduce un nou concept: „Build once, run on all placements!”. Cu alte cuvinte, advertiserii sau agențiile vor completa un singur formular, iar tehnologia va asigura distribuția, adaptarea vizuală automată, optimizarea și filtrarea audienței pe mii de spații native puse la dispoziție de cei mai importanți publisheri.” declară Mihai Fanache, CEO Chargeads.
Tehnologia Chargeads permite integrarea facilă în cadrul campaniilor tradiționale de Display sau Video, folosind segmente comune de date și un sistem consolidat de raportare. Campaniile pot fi astfel livrate secvențial aceluiași utilizator, începând cu spațiile native și continuând pe inventar tranzacționabil în timp real (RTB) pe site-uri locale sau internaționale (youtube, nytimes.com etc). Song permite redacțiilor să valideze în mod individual campaniile Native rulate, asigurând astfel integritatea conținutului editorial publicat.
„Platforma a fost primită cu încredere de furnizorii locali, ca o soluție scalabilă de monetizare a inventarului mobil – ce depășește frecvent 60% din totalul disponibil. Introducerea de astfel de noi produse susține creșterea nivelului local de competitivitate – în raport cu oferta jucătorilor globali.” a declarat Diana Olar, Director Comercial Chargeads.
Advertiserii și agențiile pot accesa de astăzi prin soluția DSP dezvoltată de Chargeads peste 1 Miliard de impresii lunar în format nativ, pe site-uri ca 9am.ro, a1.ro, adevarul.ro, click.ro, dilemaveche.ro, euforia.tv, gsp.ro, historia.ro, kudika.ro, okmagazine.ro, romanialibera.ro sau Yahoo România.
Rețeaua Song este deschisă tuturor producătorilor de conținut digital de calitate, cu adresare națională sau locală. Mai multe detalii pe http://www.songnative.com/.
Despre Chargeads:
Chargeads este o companie de tehnologie cu birouri în New York, Cape Town, București și Dubai, care furnizează soluții inteligente și eficiente pentru publisheri, agenții și clienți de publicitate din întreaga lume.
Platforma dezvoltată de Chargeads oferă un model inovator de tranzacționare și integrare strategică a publicității online, care accelerează și lărgește raportul dintre cerere și ofertă, atât în cadrul rețelelor de afișare tradiționale cât și în cele native, mobile sau video, generând câștiguri suplimentare pentru toți participanții în proces. Prin parteneriate exclusive în piețe cheie, cu furnizori ca Yahoo!, Shazam și publisheri locali, Chargeads completează oferta de programmatic cu acces la inventar și date hiper-relevante, adaptate nevoilor advertiserilor locali.
După un prim eveniment de succes desfășurat în Cape Town în Octombrie 2014, Chargeads organizează două conferințe de anvergură pentru industria marketingului automatizat din Europa și Asia-Pacific, sub denumirea de „Programmatic Summit” în Barcelona și respectiv Singapore, în trimestrul patru al acestui an.
Contacte relevante:
Irina Morosanu
Chief Revenue Officer
0730 555 040
[email protected]
Diana Olar
Commercial Director
0751 048 776
[email protected]
Mai multe informații pe:
www.chargeads.com